Foto: Viktor Dahllof

Inspirationsveckan!

16 MAR 2016 16:03
Vi sätter vår kära häst i fokus under vårens inspirationsvecka.
  • Skapad: 16 MAR 2016 16:03

Vecka 16 är det dax igen för att få chansen att lära sig något mer förutom den vanliga ridningen. Nu sätter vi våra kära fyrbenta kompisar i fokus. För att bli en bättre ryttare måste du även ha kunskap om hästen. Vad vill du lära dig om hästar? Vill du träna på några moment praktiskt? Lära dig att hämta hästen i hagen? Försöka förstå vad hästens olika utryck betyder? Vill du veta mer om foder? Ska vi ha en veterinärföreläsning?

Kom med förslag, högst som lågt. Ta chansen och tipsa oss. Prata med din ridlärare eller mejla direkt till This is a mailto link.