Hoppkurs för Katarina Bonde 6/9.

08 AUG 2015 10:08
Katarina Bonde som varit här några gånger och haft både träningar, teori och clinic kommer hit söndagen 6/9 och har grupper för ridskoleryttare både på häst och ponny, samt privatekipage. Vi börjar på morgonen, troligtvis 1:a gruppen kl.9.00.
  • Skapad: 08 AUG 2015 10:08

Fokus på ryttarens sits, position, balans, samspel / kommunikation med hästen, markarbete samt hoppning.

För att vara med bör du rida i minst Grupp 3-4 eller hoppgrupp. Prata med din ridlärare om du undrar något. Ni är 5 eller 6 st i varje grupp och rider 75 minuter.

Kostnad:  Ridskoleryttare junior 565:- , senior 645:- och privatekipage 455:-. ( + ridhusavgift 80:- om du ej har ridhuskort )  Avgiften faktureras i efterhand.

Anmälan på ridskolans kontor på telefontid, telefonsvarare eller mail This is a mailto link.  OBS!   Första anmälningsdag torsdag 13/8.

Välkommen med din anmälan eller håll utkik efter tider när det närmar sig och kom och titta!