Hagfixardag 2015

17 APR 2015 16:54
Nu närmar sig hästarnas semester med stormsteg.
  • Skapad: 17 APR 2015 16:54

Vi har ju som tradition att vi ser över staketet på våra sommarhagar inför hästarnas semester. Söndagen den 24 maj är det dags igen, 13.00–15.00. Samling på UBRF 12.30 för samåkning ner till Hällkana. UBRF bjuder på fika efter.

Alla kan vara med, liten som stor. Tar du med hunden ska den bete sig trevligt mot människor och andra hundar.

Ta med dig redskap/verktyg du kan hantera. Det behövs verktyg för att laga staket (hammare, såg, kofot, skruvdragare mm) samt saker för att klippa sly och såga träd (sekatörer, häcksax, såg, motorsåg mm).

Skriv upp dig och din familj på ridskolan , telefonnummer samt vad du tar med för verktyg.