Bli sponsor!

Vill ni vara med och sponsra ridsporten och därmed framförallt flickor, som är i majoritet inom sporten?

Vår vision är att ridskolan ska vara en plats där barn, ungdomar och vuxna kan umgås, lära och växa tillsammans i ett gemensamt hästintresse –en plats där alla har möjligheter till en meningsfull fritidssysselsättning.

Ridskolan finansieras delvis av intäkter från elever, tävlingar och andra event men också till stor del genom bidrag och stöd från Upplands-Bro kommun och företagare i och omkring kommunen.

Att sponsra oss ger ditt företag en positiv image och du kan lätt nå många nya målgrupper. Leverantörer, kunder, anställda med flera får en fördelaktig syn på företaget. Du gör dessutom en ovärderlig insats för Upplands-Bro Ryttarförening som behövs för att hålla igång vår stora idrottsverksamhet. Det viktigaste för oss är att ni förstår att er insats är guld värd för oss. Förutom att ni som sponsor gör en beundransvärd insats, hoppas vi också ni känner, att ni är en del av vår gemenskap och stolt över att vara en del av Upplands-Bro Ryttarförening.

Kontakta oss för mer information: ridskolan@ubrf.se