Hästlekis, Vårterminen 2022

Vi startar Hästlekiskurs, 4 gånger. Kostnad 600 kr inklusive medlemsavgift. Kursen faktureras efter första gången och anmälan sker via mejl till This is a mailto link  eller telefon 08-582 466 35. Ridärare är Elisabet Zillén.

Torsdagar kl 17.15-18.00

Kurs 2 v.17-20  OBS! FINNS PLATSER KVAR!

Ni är i stallet och lär er på ett säkert och roligt sätt att hålla på med ponnyerna. Saker ni kommer att få prova på är tex skötsel, leda häst, grimma, sadel och träns.

För barn som rider ledlektioner på söndagar är det här ett bra sätt att lära sig om hästen i stallet. En bra förberedande kurs om barnet vill börja rida.

Du får som förälder gärna vara med i stallet men det är inget krav. Om du ej har någon hästvana och tänker dig att ditt barn ska börja rida är det bra att du är med och lär dig.

Anmäl på Ridskolans kontor tel 582 466 35 eller mail ridskolan@ubrf.se

Uppdaterad: 21 JUN 2018 08:40