Ungdomssektion

USEK

Vi är 8 glada och påhittiga tjejer som driver Upplands-bro ryttarförenings ungdomssektion. Vi anordnar aktiviteter för stallets alla barn och ungdomar. Under den här fliken hittar ni information om oss och våra aktiviteter.

För mer närmare information, håll koll på U-seks anslagstavla i gamla entrén, på disken i nya entrén och på whiteboardtavlan som sitter på Mc Kenzies box vägg direkt utanför sadelkammaren i stallet!

På Instagram heter vi @ubrf_usek

Har du förslag får du jättegärna höra av dig till oss på ungdomssektionen.ubrf@gmail.com eller lämna en liten lapp i U-seks blå brevlåda i teorirummet, eventuellt vid avprickningslistorna.

OBS! Vi tar endast emot swish-betalningar under aktiviteterna.
Ungdomssektionens swishnummer: 123-525 03 29