Nybörjargrupp

Vi ordnar regelbundet nybörjarkurser och du är välkommen till oss. Ser du ingen kurs som startar just nu så hör av dej till oss så tar vi namn och telefonnummer så kan vi höra av oss när det startar en ny. Kanske är det du som gör att vi blir tillräckligt många för att starta en ny grupp!

Knattegrupp 7-9år
Knattegrupp är antingen fortsättning på ridlekis (6-åringar) eller som nybörjargrupp för barn från 7 år och uppåt. Lektionerna är 30 eller 45 minuter inklusive upp- och avsittning. Du rider en gång i veckan och har en "egen" plats i gruppen. De två första lektionerna, samt ca två till under terminen, är teorilektioner. Krav på att en förälder (eller syskon) är med och leder.

9-12år
Vi startar ibland nybörjargrupper för äldre barn - 9 år och uppåt.

13år-
Om du är 13 år eller äldre kan du börja rida med vuxna nybörjare. När du fått upp farten kan vi flytta dej till en grupp med mer ungdomar i om du vill :-)

Vuxen nybörjare
Vi ordnar ibland vuxna nybörjarkurser, ibland som helg- eller lovkurs.

Falsk nybörjare
Har du ridit tidigare? Kanske som ung? Välkommen tillbaka! Prata med oss så kan du prova på i en lämplig grupp. Du kommer ihåg mer än du tror ...

Det är aldrig för sent att börja!!!

Ring för mera information 08-582 466 35 eller kontakta Elisabet elisabet@ubrf.se

Adress

Upplands-Bro Ryttarförening Husbyvägen 1 A 19791 Bro

Kontakt

Tel: 08 582 466 35 Måndag och Torsdag 11.30–12.30 E-post: ridskolan@ubrf.se Lektionsavbokningar https://www.minridskola.se/

Drivs med KlubbenOnline

Våra sponsorer och partners - Tack för ert engagemang!

Huvudsponsor

Partner och klubbshop