RIDSKOLA

UPPLANDS-BRO RYTTARFÖRENING HAR RIDNING FÖR ALLA!

PONNYRUNDOR - en kortare runda för att prova på för mindre barn. Söndagar ojämna veckor, 13.00-14.00. Ingen föranmälan krävs. Pris 20: - /runda. Swishas på plats till Ungdomssektionen.

LEDLEKTIONER - för barn som under året fyller 6 år. Söndagar ojämna veckor kl. 13.00 och 13.30 (30 min). Föranmälan krävs. Pris 145:- Anmäl på telefon 0858246635

HÄSTLEKIS – för barn som under året fyller minst 6 år. Torsdagar 17.15-18.00, vi startar regelbundet kurser. Barnen får lära sig att vara i stallet och på ett säkert sätt umgås med hästarna. Teori, lek, aktiviteter och eventuellt lite ridning ingår. Pris 75:-/gång samt medlemskap i föreningen 200: -  Anmäl på telefon 0858246635

FÖR ALLA!

Vi har ströplatser för barn, ungdomar och vuxna i befintliga grupper på olika nivåer från nybörjare till rutinerade ryttare.

Vi har även träningsgrupper i dressyr, hoppning och WE för dig som vill satsa mer på din ridning. Då rider du fler gånger i veckan för att utvecklas snabbare.

Vi erbjuder även grupper dagtid, i lägre tempo, ridning för skolklasser, företagsridning med mera.

KONTAKTA OSS SÅ HJÄLPER VI DIG VIDARE!

Ring 0858246635 vardagar 12.30-13.30 samt tisdagar 16.30-17.30 eller mejla till This is a mailto link

Varmt välkommen!

Personalen på Upplands-Bro Ryttarförening

Vår vision är att ridskolan ska vara en plats där barn, ungdomar och vuxna kan umgås, lära och växa tillsammans i ett gemensamt hästintresse - en plats där alla har lika möjligheter till en meningsfylld fritidssysselsättning.

Välkommen till ridskolan är ett häfte från Svenska Ridsportsförbundet om ridskolor och hästsporten som du kan läsa på webben. I foldern finns tips och tänkvärda fakta för alla som är nya i stallet.

Välkommen till ridskolan

Uppdaterad: 23 JAN 2018 23:47 Skribent: Charlotte Såndberg