Möte för bildande av Privatsektion inom Upplands-Bro Ryttarförening

2014-05-17 16:21
- För dej som äger, rider eller kör egen eller lånad häst.
  • Uppdaterad: 2014-10-21 22:36

Tisdag 17 Juni klockan 19.00 på Ridskolan, Prästtorp, Bro

På föreningens årsmöte beslutades att bilda en privatsektion och nu är det dags för ett första möte. Vi vill träffa dej för att höra vad tycker du vi ska pyssla med framöver.

I år har vi haft lag i Ponnyallsvenskan div 3 hoppning och tidigare har vi haft lag i Hästallsvenskan dressyr och hoppning. Tycker du vi ska ha lag nästa år, i vad?

Vi har möjlighet att skapa aktiviteter och kurser - både uppsuttna och avsuttna, som vi tycker är viktiga och/eller roliga. Vad vill du göra och lära dej mer om?

Kan du inte komma? Det blir fler tillfällen men skicka ett mail till This is a mailto link och berätta att du är intresserad att vara med och gärna något om vad du tycker är viktigt och vill att vi ska göra tillsammans.

Välkommen att delta i diskussionen! Vi fixar lite fika.

Hälsningar,
Charlotte, Lars och Lena