Markarbete / Hoppkurs för Katarina Bonde söndagen den 19 oktober fr 9.30

2014-10-03 16:35
Katarina Bonde som varit här några gånger och haft både träningar, teori och clinic kommer hit söndagen 19 /10 och har grupper för ridskoleryttare både på häst och ponny, samt privatekipage. Vi börjar på morgonen, troligtvis 1:a gruppen kl.9.30.
  • Uppdaterad: 2016-06-08 06:04

Fokus på ryttarens sits, position, balans, samspel / kommunikation med hästen, markarbete samt hoppning.Ni är ca 6 st i varje grupp och rider 75 minuter.

Kostnad:  Privatekipage 450:-. (  + ridhusavgift 80:- om du ej har ridhuskort )

Avgiften faktureras i efterhand.Anmälan på ridskolans kontor på telefontid, telefonsvarare eller mail This is a mailto link.Välkommen med din anmälan