Körträning för Carina Mattsson 28 december

2014-12-01 14:23
Söndag förmiddag 28 december ordnar privatsektionen körträning med egen häst för Carina Mattsson, B-tränare körning. I mån av plats är det också möjligt att tömköra.
  • Uppdaterad: 2016-06-08 06:04

CarinaCarina har även hon en lång bana bakom sig som kusk  och tävlat med enbet och par med flertalet placeringar. Är licencierad B-tränare i körning. ​Carina har även hon en lång bana bakom sig som kusk och tävlat med enbet och par med flertalet placeringar. Är licencierad B-tränare i körning. ​

Planen är ca 40 minuters pass ett körekipage i taget. Tömkörning är man två som delar ett pass. Carina är licencierad B-tränare i körning och har en lång bana bakom sig som kusk och tävlat med enbet och par med flertalet placeringar.

Kostnad:
Körning Medlem 500kr ej medlem 550kr