Körning o tömkörning för Carina Mattsson 17 maj

2015-05-07 13:00
Söndag förmiddag 17 maj ordnar privatsektionen körträning och tömkörning för dej med egen eller medryttarhäst för Carina Mattsson, B-tränare körning.
  • Uppdaterad: 2016-06-08 06:04

CarinaCarina har även hon en lång bana bakom sig som kusk  och tävlat med enbet och par med flertalet placeringar. Är licencierad B-tränare i körning. ​Carina har även hon en lång bana bakom sig som kusk och tävlat med enbet och par med flertalet placeringar. Är licencierad B-tränare i körning. ​

Planen är 45 minuters pass där man är två som delar ett pass. Alternativt ett eget pass som är 30 minuter. Carina är licencierad B-tränare i körning och har en lång bana bakom sig som kusk och tävlat med enbet och par med flertalet placeringar.

Kostnad:
30min eget pass Medlem 400kr ej medlem 500kr