Vi tar snart lite ledigt.

21 DEC 2019 13:06
Från Julafton 24/12 till och med Nyårsdagen 1/1-2019 tar vi lite ledigt.
  • Uppdaterad: 21 DEC 2019 13:06

Någon av oss eller en vikarie arbetar varje dag. Stallet sköts av vår duktiga helgpersonal. Hästarna behöver omvårdnad varje dag och vi har lite kurser och igenridningar.

Vi har däremot lite tid (eller snarare obefintlig tid) att svara på mejl eller samtal. Du kan lämna korta och tydliga meddelande på 0858246556, annars får du vänta till vi är på plats igen bakom datorer och telefon.

Tack för den här terminen, våreterminen startar torsdag den 2:a januari. Det kan finnas lite ströplatser kvar på julkurserna: http://www.upplandsbroryttarforening.se/Nyheter/Julkurser2019/

God Jul & Gott nytt år!

Personalen.