UBRF söker nya styrelsemedlemmar till 2020

12 SEP 2019 14:36
Hej alla medlemmar !
  • Uppdaterad: 12 SEP 2019 14:36

Du vet väl att Upplands-Bro Ryttarförening är en ideell förening som även driver ridskola. Anläggningen ägs av kommunen och föreningen hyr den. Föreningen äger hästar, utrustning, traktor och liknande samt har personal anställd för att driva ridskolan. Föreningen har i sin tur en styrelse som är ytterst ansvarig för verksamheten. Styrelsen sköter föreningen med arbetsgrupper och sektioner, sätter upp mål, tillvaratar medlemmarnas intressen, lägger budget ihop med personalen med mera medan personalen sköter det operativa arbetet med ridskolan.

Vi behöver få in nya styrelsemedlemmar till nästa år. Är du en person som vill vara med och påverka och utveckla den fina verksamhet som vi har här på UBRF?

Ta då chansen att få bli en i vår viktiga styrelse. Du behöver inte kunna häst men gärna vara intresserad av företagande eller delar av det och/eller gilla att driva förening. Du bör vara en pigg ,trevlig, arbetsglad, samarbetsvänlig person eller i allfall något av detta.  Du har nu chansen att utveckla och förbättra en väldigt rolig och väl fungerande verksamhet.

Intresserad ? hör gärna av dig med ett mail till This is a mailto link.