Påsken 2019

06 MAR 2019 11:29
Du kan börja anmäla dig från och vecka 11, som vanligt via kundinloggningen på hemsidan (tyvärr inte för tävlingarna) eller genom att ringa på telefontiden.
  • Uppdaterad: 06 MAR 2019 11:29

Fredag 19:e april.

Påskdressyr. Från märke II tom Lätt A. Du väljer själv om du vill rida Clear Round eller tävlingsklass. Se separat proposition under fliken Tävlingar samt anmälan på ridskolan. Domare: Marie Gennert-Lundström.

Lördag 20:e april

08.30-09.30 Igenridning för dig som rider timmesgrupp 4-5. Max 11.Ansvarig: Rebecka Haendler.
09.30-10.30 Igenridning för dig som rider timmesgrupp och kan rida ponny. Max 11. Ansvarig: Rebecka Haendler.

11.00-11.45 och 11.45-12.30 Möjlighet att boka privatlektion 2*2. Pris 510:-/person.  Ansvarig: Rebecka Haendler

Söndag 21:e april

9-18 Prova att ha egen häst
Du rider mycket och har viss stallskötsel. För dig som gillar hästar lite extra och har bra ork.  Det ingår 3 ridpass varav ett med självständig ridning.  För ungdomar i lägst grupp 3 samt vuxna lägst grupp 2. Perfekt för förälder & barn. Du tar med matsäck. Max antal deltagare: 10. Pris: junior 500: - senior 675: - Ansvarig: Agneta Dahllöf

Måndag 22:e april

Påskhoppet. Se separat proposition under fliken Tävlingar samt anmälan på ridskolan. Ansvarig och domare: Elisabet Zillén.

Under vecka 16, påsklovet, måndag den 15:e april – torsdag 18:e april har vi ordinarier ridlektioner som vanligt. Du kan passa på att boka extraridning på de vanliga lektionerna.