Kom och titta på betssläppet

13 JUN 2019 15:42
Välkommen att titta på släppet av våra hästar på sommarbetet den 19:e juni. Hästarna släpps vid Hällkana (Roligheten).
  • Skapad: 13 JUN 2019 15:42

Om du kör bil så parkerar du vid stora parkeringen och går sista biten. Det tar en stund att gå. Cyklar du är det viktigt att du ställer undan cykeln en bit upp i skogen så att hästarna inte kan trassla in sig i den.

Vi rider iväg 18.00 från ridskolan och släpper hästarna ca 19.00. Var i god tid eftersom vi släpper hästarna när vi är framme, oavsett vad klockan är.

Snälla respektera våra regler som grundar sig på säkerhet för er som åskådare, oss som släpper samt för hästarna.

Ta INTE med dig hunden till hagen! Tyvärr är den en säkerhetsrisk och vi måste måna om våra hästar och ryttare.

Hjärtligt välkomna!