"Killar som rider" tisdag 6/8. Ny tid, ca 16-20.

30 JUL 2019 12:36
Tisdagen den 6.e augusti har gruppen Killar som rider ett evenemang hos oss. Självklart får alla komma och titta men framförallt alla hästintresserade killar. De med egna hästar tränar för Ulf Johansson, A-tränare, se bild.
  • Uppdaterad: 30 JUL 2019 12:36

Preliminär tidsplan:

16-18 Två träningar för Ulf Johansson för de killar som har egen häst. Parallellt rider de killar som vill prova att rida på våra ridskolehästar.

18-19 Ulf har en liten clinic och visar fältävlan,

19-ca 20 Du kan stanna kvar och knyta kontakt med andra hästkillar om du önskar, kanske sälja eller köpa begagnade ridkläder. Ta med det du växt ur.

Vår cafeteria är öppen.

Du anmäler dig på Facebooksidan "KIllar som rider", under Evenemang.

Ulf skriver även roligt och kanske mer sant om hästlivet på Facebook, En outfluencers dagbok; https://www.hippson.se/artikelarkivet/hippsonnews/ulf-johansson-om-en-outfluencers-dagbok.htm

Varmt välkomna!