Höstlovet vecka 44

25 SEP 2019 16:25
Du får gärna komma hit och bara vara i stallet. Hästarna går i hagen på förmiddagen så det är kanske roligare att komma hit på eftermiddagen.
  • Skapad: 25 SEP 2019 16:25

Tisdag 29/10, 14.30-15.30

”Stallhäng”, för alla ifrån 7 år och uppåt. Är du yngre kanske en förälder finns kvar i närheten. Vi borstar, flätar man, provar att mocka/sopa eller bara gosar med hästar. Du får även enkel mellis. Samling i nya entrén 14.30. Det är bara att komma utan anmälan. Ps. Om du är i andra stall ibland vill vi att du kommer i rena kläder. Gratis.

Torsdag 31/10, 14.30-15.30

”Stallhäng”, bara killar ifrån 7 år och uppåt. Är du yngre kanske en förälder finns kvar i närheten. Vi borstar, flätar man, provar att mocka/sopa eller bara gosar med hästar. Du får även enkel mellis. Samling i nya entrén 14.30. Det är bara att komma utan anmälan. Ps. Om du är i andra stall ibland vill vi att du kommer i rena kläder. Gratis

Fredag 1/11. 11.30-12.30

Dressyrkurs för Marie. Både ponny och häst, från grupp 3, max 9 i gruppen. Anmäl via kundinloggningen på hemsidan eller ring på telefontiden. Går att anmäla från måndag 7/10.

Pris: junior: 327: - senior: 404: -

Söndag 3/11

Halloweendressyr. Klubbtävling i dressyr, mer info kommer på vår hemsida.

Välkomna!

Upplands-Bro Ryttarförening, Husbyvägen 1, 197 91 BRO

08 582 466 35, vardagar 12.30-13.30

This is a mailto link  www.ubrf.se