Det finns några ströplatser i våra vuxengrupper.

28 MAR 2019 14:30
Om du funderar på att ta upp ridningen igen eller vill rida fler gånger i veckan ska du passa på nu.
  • Uppdaterad: 28 MAR 2019 14:30

Vi har enstaka ströplatser i en del av våra kvällsgrupper samt på lördagar, från grupp 1-2 till 4-5. Här kan du läsa mer om våra olika gruppnivåer i utbildningen. http://www.upplandsbroryttarforening.se/Ridskola/Utbildningplan/

På lördagar 13.45 har vi en Funkisgrupp för dig med ridvana och funktions-variation där även andra kan provrida. Lämplig för dig som kanske behöver starta lite lugnare eller som är "falsk nybörjare".

Vi har några morgongrupper om du har ett schema som tillåter ridning dagtid.

Självklart kan du komma och provrida för att få hjälp med att hitta lämplig grupp för dig.

Vill du veta mer? Mejla This is a mailto link eller ring 0858246635 vardagar 12.30-13.30 samt tisdag 16.30-17.30.