Börja rida

2017-12-28 17:47
Det finns några ströplatser för dig med ridvana. Kontakta oss från och med tisdag 2/1 så hjälper vi dig att hitta rätt grupp.
  • Uppdaterad: 2017-12-28 17:50

För nybörjarbarn kommer vi starta några nya grupper, vi kontaktar då er med barn som står i kö hos oss.

Ledlektionerna (ojämn söndag) är nu öppna för barn som är födda 2012 eller tidigare. Ring på telefontiden och boka plats. Samma söndag har även vår ungdomssektion ponnyrundor för de mindre barnen.

För barn med ridvana finns det det ströplatser från nivå minior och uppåt.

För dig som är vuxen med ridvana finns det ströplatser från grupp 1 och uppåt.

Här kan du läsa mer om de olika nivåerna:http://www.upplandsbroryttarforening.se/Ridskola/Utbildningplan/

Ring 08 582 466 35 på telefontiden vardagar 12.30-13.30 samt tisdagar även 16.30-17.30 så hjälper vi dig att hitta en plats. Du kan även mejla till This is a mailto link.

Välkommen till oss önskar Personalen och hästarna.