Working Equitation med Ulrika Pernler

2018-04-03 11:15
Söndagen den 20:e maj kan du prova WE för Ulrika Pernler. Nu kan du anmäla dig, via kundinloggningen eller genom att ringa på telefontiden.
  • Uppdaterad: 2018-04-17 14:54

Du rider en timme i lten grupp (4 st). Man kan vara med både på ponny, häst eller privathäst. Men du måste rida i lägst grupp 2 och själv kunna göra i ordning din häst i stallet.

Pris: Junior: 500:-, senior 600:- samt privat 450:- ( +80 för ridhuset om du inte har ridhuskort). Kursen faktureras i efterhand.

Du kan läsa mer om Ulrika här: http://ulrikapernler.se/index.html

Eller lyssna på avsnittet av Ridpodden där hon är med: http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/747337?programid=4710