Vill du komma vidare med din ridning? Tänker du satsa mer på tävling? Vill bli en vinnare oftare?

04 OKT 2015 19:00
Genom mentalträning arbetar du mera motiverat och målmedvetet. Du ”släpper” negativa tankar som ger per prestationsångest, press och rädsla, tankar som ”det här är inget för mej”, ” jag kan inte hoppa oxrar”. Kontinuerlig mental träning ger resultat. Vi behöver bli två till och startar så snart som möjligt
  • Skapad: 04 OKT 2015 19:00

För vem?

För dej som vill få ut mer av din ridning med egen häst eller en medryttarhäst eller tänker börja tävla/satsa mer på tävling. Kuskar också välkomna:-) Att träna en sport för att bli bättre kräver att man både jobbar med sin fysik och sina mentala styrkor och svagheter. Medlem i Upplands-Bro Ryttarförening och del av privatsektionen.

winner

Vem är Lotta Wanning?

Lotta är ridlärare, C-tränare dressyr och läst idrottspsykologi. Hon håller kurser och träningar inom ramen för idrottspsykologi. Har haft flera uppdrag för Ridsporten och Idrottsutbildarna. Är också anlitad som tränare för lag bl.a. inom Basketen och Handbollen.

Kursplan

1'a kvällen Självkänsla och Självförtroende. Vad är skillnaden? Hur kan det påverka min ridning?

2'a kvällen Motivation och Mål Varför mål? Vilka olika typer finns det?
                Hur sätter man upp ett SMART - mål

3'e kvällen  Olika mentala modeller Tips på olika modeller. Vilka kan passa dig?

Kl 19 -20.30 Dropp-in fika från 18.40
Om du valt individuella samtal så bokas dom separat med Lotta.

NoPanic

Vad kostar det?

3 föreläsningar 950 kr
3 föreläsningar och 1 individuellt samtal 1150kr
3 föreläsningar och 3 individuella samtal 1875kr

Anmälan

Anmälan och frågar skickar du till Lena, This is a mailto link Vi behöver bli 2 till för att starta. Hör av dej om du är intresserad!

Betalning genom insättning på Swedbank, clearingnr 8327-9, konto 934 782 153-1 , kontoinnehavare Lena Erdhage, skriv namn i meddelande.

Begränsat antal platser.

Pdf för utskrift