Ledlektioner - enkla lektioner för mindre barn - Lär dig rida hos Upplands-Bro Ryttarförening - IdrottOnline Klubb

Ledlektioner - bra första steg för att börja rida.

Ledlektioner är en enkel ridlektion på 30 minuter. Barnet ska fylla 6 år under året eller äldre för att få delta. Detta är ett bra sätt för att prova på hur det är att rida lektion. Ridskolan ordnar med ledare.

Tid:
Söndag 13.00 och 13.30 Obs! söndag, ojämna veckor
Föranmälan: Ja - tidigast en månad i förväg. Kostnad 145:- betalas med Swish eller kort, EJ kontant.
Om ditt barn börjar rida ledlektion regelbundet kan det vara en bra idé att skriva in sig vår kölista för att börja rida en gång i veckan i en grupp. Det är svårt att säga hur lång kötiden är men vi brukar kunna erbjuda plats vid 7-8 års ålder.
Uppdaterad: 17 AUG 2018 08:52