Idrottsdagar/friluftsdagar för skolklasser

Hej och välkomna till oss!

Vi tar gärna emot grupper för ridning på era idrottsdagar/ friluftsdagar. Om eleverna har ridvana eller inte spelar ingen roll, vi anpassar grupperna och aktiviter efter elevernas förutsättningar. Pris: 160kr/deltagare.

Det finns också möjlighet att komma på studiebesök. Vi vill gärna visa hur hästarna bor här, lite ”på landet” fast nära både Bro och Kungsängen. Pris 50kr/ deltagare.

Det är lätt att ta sig hit med cykel, buss eller varför inte ta en promenad ena vägen….

Ring gärna så berättar vi mer och / eller planerar  för ett besök med just er grupp. Vi har ridlärare med både fritidspedagog- och fritidsledarutbildning.

På vår hemsida www.ubrf.se kan ni läsa mer om oss.

Upplands-Bro Ryttarförening Tel. 08-582 466 35

Elisabet Zillén telefontid tors och fredag 12.30-13.30

Mail This is a mailto link

Uppdaterad: 19 JAN 2018 18:39